Even een kort berichtje

Hallo allemaal!

Jullie merkten het misschien al… het is iets rustiger op mijn blog in de laatste weken! Ik heb het erg druk met andere dingen en ik begin komende week met iets heel nieuws, namelijk mijn minor. Lees hierover meer in het artikel dat ik vandaag publiceerde.

De komende maand staan de volgende artikelen in de planning (willekeurige volgorde):

  • Kwantiteit versus kwaliteit: mijn mening
  • Verslag inclusief foto’s en tips van een weekendje weg
  • Wishlist wonen deel 2
  • Boekbeschrijving
  • Plannen om uit huis te gaan
  • Recept: dadelcake

Ook zijn er nog enkele ideeën, die ik moet gaan uitwerken in artikelen. Kortom: kom regelmatig even langs op mijn blog om te kijken wat er staat! Ik kan je vertellen, het wordt leuk en gevarieerd!

Liefs Margriet

2 thoughts on “Even een kort berichtje

Geef een reactie

