Wishlist wonen (deel 2)

Een tijd geleden deelde ik een bericht waarin ik mijn wishlist voor wonen liet zien. Maar hoe vaker je ergens komt en hoe meer je in webshops rondkijkt, des te groter wordt die wishlist. Het leek me leuk om vandaag weer wat items te delen die ik mooi vind.

Deze mok van Marimekko vind ik apart, maar erg leuk! Ik was eerst helemaal geen fan van Marimekko: ik vond het niet goed bij mezelf passen. Maar nu ik langer naar deze mok kijk, denk ik: wauw, toch wel mooi. Het is net iets anders dan het rechte, strakke. Ja, deze wil ik wel!

Verkrijgbaar bij o.a. Emma B (Utrecht)

 

A0003855

Dit krukje van massief teakhout heeft een mooie kleur, een leuke vorm en het geeft ook nog eens een stevige indruk. Het is weer heel wat anders dan de bekende -en overigens leuke- Ikea krukjes en ik zie deze wel voor me in de keuken. Superleuk!

Verkrijgbaar bij http://www.trendhopper.nl

 

 

Tja, weer roze! Maar deze bank van Muuto is ZO MOOI! Juist omdat het niet zo meisjes roze is, maar mooi roze! Ik weet dat velen een bank in deze kleur niet mooi vinden, maar ik zie mezelf al helemaal zitten op deze bank (inclusief mooie kussens).

Deze vaas van House Doctor is zwart wit met driehoekige vormen. Voor de beeldvorming heb ik de andere foto ernaast gezet, zo kun je zien hoe mooi deze vaas is met iets erin en als er andere, bijpassende accessoires, omheen staan. Ik moet bekennen dat ik het zwarte aan deze vaas niet eens heel mooi vind, maar de (ongelijke) driehoekvormen en de witte kleur vind ik daarentegen wel meer dan de moeite waard.

Verkrijgbaar bij: http://www.wonenmetlef.nl

Ik vind de traditionele wasmanden (die je in grote getale bij Blokker kunt vinden) helemaal niet mooi. Ze zijn misschien wel praktisch, maar ik vind mooi ook belangrijk! Deze daarentegen, vind ik wel mooi. Niet zo standaard en door de hengsels krijgt hij net iets meer karakter.

Verkrijgbaar bij: http://www.wonenmetlef.nl

Toen ik pas op vakantie was, zag ik het een restaurant soortgelijke lampen hangen. Maar dan in het koper! Nu ben ik niet zo’n fan van de koperkleur en toen ik deze zag dacht ik: hee leuk, zoiets heb ik gezien én het is een mooie kleur. Op deze lamp heb ik niet veel aan te merken: gewoon mooi!

Dit waren dan de items die op mijn wishlist staan. Maar nog steeds kom ik dingen tegen die ik er ook weer aan toevoeg. Naast de dingen die ik op mijn wishlist heb staan, heb ik ook al het één en ander verzameld. In de herfstvakantie hoop ik foto’s te maken van verschillende categorieën zoals: keuken, accessoires, woonkamer en dergelijke, van de dingen die ik mooi vind!

 

Geef een reactie

