Een tijd later: daar ben ik weer …

Hallo lieve lezers,

Zo, dat is weer een hele tijd geleden! In het laatste bericht schreef ik -volgens mij- dat ik niet wist wanneer ik precies terug zou komen omdat ik het op dat moment erg druk had. Inmiddels is mijn status ‘studerend’ naar status ‘werkend’ gedaan en dat is toch een hele verandering in je leven. Werken geeft plezier, maar het brengt ook verantwoordelijken met zich mee waarvan je soms helemaal niet wist dat die bestonden. Niet gek, want het werk ansich is natuurlijk nieuw!

Ik ben inmiddels werkzaam als logopedist en ik behandel vooral kinderen van 3-10 jaar. Ontzettend leuk, inspirerend, soms zwaar en moeilijk, maar ook uitdagend werk. Want ik leer er elke dag wel weer wat bij.

Al langer had ik het idee om mijn blog weer op te pakken. Niet elke dag, ook niet vijf keer per week, maar wel met regelmaat. Want als ik niet met regelmaat een bericht plaats, dan is de structuur eruit en dat werkt voor mij niet fijn.

Daarom.. ga ik vanaf nu elke maandag en vrijdag een artikel plaatsen. Dat artikel kan gaan over mijn werkleven, maar ook over boeken, shoppen, interieur, persoonlijke zaken en dergelijke. Mijn eerstvolgende artikel plaats ik maandag 2 januari! Dus: stay tuned!

Voor iedereen een heel fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en gezegend 2017!

Liefs, Margriet

 

Geef een reactie

